Советы дизайнера: интерьер квартиры под аренду

Читати огляд
7 відповідей
  • Ростислав
    26.09.2023 о 09:11

    Якщо потрібен дизайн інтер’єру у Києві, то можу порадити студію BORISSTUDIO Вони проявили себе з найкращої сторони.
    Довго шукав в інтернеті команду професіоналів і не помилився. Хотілося зробити затишне місце, де буде комфортно не тільки жити, а і, за потреби, працювати. І вони впорались із цим завдянням на відмінно!
    Сподобалось професійне ставлення до своєї справи. Робота зроблена якісно, незважаючи на мої побоювання. До клієнта ставляться добре, дослухаються. Якщо не до душі варіант, запропонують інший.

    Вложения:
    Grinii
    В последнее время, аренда квартир "помолодела" в возрасте арендонанимателей. Если в комнате стоит шкаф, стенка, кровать, стулья и журнальный столик с вазой для ...

    Хороший вариант, стулья заменить на кресла, но тогда кресла должный быть в стиле хай-тек или как вариант, можно поставить кресла коконы (яйца). В ванной комнате, поставить вот такой бесконтактный дозатор мыла и квартира превратится в современную (молодежную) малосемейку.

    В последнее время, аренда квартир “помолодела” в возрасте арендонанимателей. Если в комнате стоит шкаф, стенка, кровать, стулья и журнальный столик с вазой для цветов, то стоит вообще убрать стенку и вместо вазы поставить вот такой декоративный подсвечник – “Олень”. В итоге, вы получите образование большого пространства (отсутствие стенки), хороший интерьер с красивой вечерней подсветкой. Поверьте, вы точно быстрее сдадите квартиру чем ожидаете.

    Светлана
    02.03.2021 о 20:11

    Большое спасибо за интересную статью. Хотелось бы узнать мнение о применении звукоизоляционных материалов

    Про витяжку на кухні та з кухонної стінки. На ілюстрації витяжний короб повністю закрив вхід вентиляційного каналу на кухні – це неправильно. Запропонуйте рішення як сумістити. Короб на ілюстрації круглий у перерізі. Якщо застосувати прямокутний, можна розмістити лежачи на верхній шафці у мервій зоні кута огляду, буде видимий лише в місці підходу знизу до витяжного каналу.
    .
    Особисто я є прихильником відмови від стаціонарної варочної поверхні. На мій погляд, для всіх завдань термічного готування достатньо 2-х Мультиварок (одна з яких з функцією скороварка), Мікрохвильовки (з сучасним грилем кварц-ксенон) і можливо Електроплитки (інфрачервона/металокераміка або індукційна). Вже є мультиварки і мікрохвильовки з дистанційним керуванням через смартфон (перший крок до майбутнього “інтернету речей” – IoT). Відмовились від стаціонарної плити – не потрібна і стаціонарна навісна витяжка. Краще придбати просунутий багатоступеневий очищувач повітря.
    .
    Освітлення робочих зон на кухні. Бажано передбачити окрім звичайного вимикача паралельний з вмиканням за датчиком присутності (тривалість – регульованим таймером, наприклад на 5 хвилин), щоб не шукати вимикач мокрими/забрудненими руками.
    .
    Публікація більше з позиції “як виглядає”. Як для квартирантів, так і на продаж, так і для себе важливі питання зручності. Можна передбачити автоматичне вмикання світла при входженні до санвузла (санвузлів). Важливе додаткове світло поруч великого дзеркала і рукомийника. Автоматичне вимикання (період встановлюється таймером) туалетного витяжного вентилятора (квартиранти вони такі – забувають вимикати).
    .
    Ревізійні люки до ніші з лічильниками – випадок квартирантів. В сучасних новобудовах лічильники винесені в шафу коридора на поверсі. Якщо варіант в квартирі, квартиранти самі знімають показники і платять за споживання води, – тоді не завадить замикання дверцяти на ключ (запобігання впливу на лічильники магнітом для гальмування – “економії”), скло навпроти лічильників (+ можливо підсвітка). Шарові крани на випадок аварій і сантехнічних робіт мають бути доступні.
    .
    Оформлення Санвузла та інших приміщень: “В таком случае можете получить старомодный вид «из 2000-х», который сделает квартиру менее привлекательной и дешевле для арендаторов”. Це погляд дизайнера. Для більшості орендарів, які нещодавно з’явились у Києві або раніше жили в старому фонді, “старомодний вид початку 2000-х” ймовірніше буде здаватися як “супер”. Мене коментар “Не очень удачный дизайн” до фото-прикладу не переконав. Якщо Вам як власнику квартири подобається щось подібне, – так і робіть. Однаково при перегляді квартири щодо оренди або покупки за участі власника відбувається певна психологічна “хімія” між сторонами і на угоду вплинуть якісь схожі риси.
    .
    “Сантехника. Экономить на смесителях — преступление! Во-первых, вы же не хотите затопить соседей?” Хоч який би не був дорогий корпус приладу, за функціонування відповідають:
    * різьбові з’єднання водопідведення, злочином буде ставити резинові шланги з металевою оплеткою зовні (потрібні жорсткі – нержавійка-гофр, пластикові, мідні [не знаю чи ще використовують сьогодні]);
    * керамічні картриджі-змішувачі в приладах з поворотною ручкою (що в дорогих, що в дешевих моделях вони приблизно однакові, потребують заміни раз на 1-2 роки і коштують в середньому 100 грн, можна знайти і за 40 грн і за 1000+, якщо вважаєте “чим дорожче – тим краще”, при частій ситуації іржава вода на вході і дорогий не протягне року);
    * вставки-вентилі з резиновими прокладками на краники (те саме – вставки-вентилі всі приблизно однакові і недорогі, прокладки періодично потрібно міняти, вони стискаються-кам’яніють і починається прокапування).
    Точно не знаю, чув що в дорожчих моделях товстіший метал, кращі з’єднання. І це “захист від дурня”. Тонкий і неякісний метал може тріснути в різьбових з’єднаннях вентилів з корпусом (змішувачі всіх видів з вентилями), вхідних труб з корпусом (змішувач над ванною). Може виламатися поворотний гусак у змішувача над ванною від натиску згори (на нього трапляється мимоволі опираються, щось мале нашвидкоруч випране навішують). Потрібно звертати увагу як відкручується вентиль, щоб можна було зачепити ключем. (Для круглого обідка доведеться використовувати затискний газовий ключ з ймовірністю пошкодження хромування і послаблення металу на з’єднанні.)
    Загалом в розділі Сантехніка бажаний акцент в інший бік. Для захисту від “пропала вода – пішла вода”, “вода з іржею/піском”, від перепадів тиску, для “захисту від дурня” краще передбачити:
    * вхідний 2-ступеневий фільтр (1й – сітка-нержавійка 100 мікрон або менше з можливістю промивки, 2й – зі змінним картриджем на 20 мікрон);
    * розширювальна камера з поплавковим клапаном випуску повітря (проти динамічного удару ситуації повітря-вода, який може зривати гнучкі і не лише під’єднання, може зіпсувати бойлер, на виході з бойлера теж таку з випуском повітря непогано мати);
    * вхідний редуктор тиску (яким би не був високим тиск на вході, знижує до встановленого рівня, перед бойлером потрібен додатковий редуктор (з редукторами уникаєте ситуації – знаходитесь під душем, на кухні різко пускають потік холодної або гарячої води і душ обпікає, або стає холодним).
    За такого захисту змішувачі категорії дешеві-середні довше послужать, а без того і дорогі не протримаються в поганих умовах водотоку. Піде на користь Бойлеру, Пралці, Посудомийці, Фільтру води “під мийку” (усім видам – Картриджні, Ультрафільтрація/капілярні, Зворотньоосмотичні).
    “Хороший смеситель прослужит долго, он не будет скрипеть, шататься и выходить из строя при обычном ежедневном использовании.” У мене сьогодні саме така ситуація зі змішувачем над кухонною мийкою – періодично “скрипит и шатается”. Але не тому, що поганий чи старий (понад 15 років), просто послаблюється гайка на штифті-осі, що притягує до металевої поверхні. А вісь ця за під’єднувальними трубками і ключем та плоскогубцями не дотягнешся (розбирати ліньки). Прикрутиш пальцями – 1-2 тижні тримається. Тож модель зі зручнішим кріпленням буде кращою. Перший змішувач з поворотною ручкою викинули менше ніж за 5 років – вирішили, що вийшов з ладу, а потрібно було просто замінити керамічний картридж.
    .
    Бойлер. Ховати у шафу я би категорично не рекомендував. По-перше, купуйте лише ті моделі, на які знайшли інструкції для попереднього ознайомлення (в мережі, надав продавець, взяли у знайомих). В інструкції має бути про його встановлення. По-друге, потрібно бачити – увімкнений бойлер чи ні і на яку температуру. Рекомендую з цифровим відображенням, просунутою електронікою з різними режимами керування. Також контролювати його безпеку – чи не почалося прокапування, тощо. По третє, під час душу на поверхні кахлів утворюється конденсат, який через деякий час випарується. У шафці може бути уповільнене висихання з кількаразовим накопиченням до 100% вологості внутрішньої атмосфери, ймовірністю електричного витоку по мокрому і пробою, пошкодження електронної схеми бойлера. По-четверте, бойлер потрібно періодично обслуговувати для очистки і заміни захисного анода (за інструкцією раз на рік) і як це робити “у шафі” (випускати воду, розбирати нижню частину)? У-п’яте, проточні рушникосушки вже відійшли в минуле і саме бойлер буде трошки підігрівати вовітря у ванній кімнаті чому завадить його ізоляція.
    У схемі водного приєднання передбачити обвідну схему скидання води у ванну для випадків – (1) резервна вода при відсутності води на вході, (2) вимикання – не потрібен підігрів, відсутність у помешканні на тиждень і довше (за температури нижче 40 градусів у воді почне розвиватись мікрофлора, осідати бактеріальним слизом на внутрішню поверхню баку й інші елементи, що йде їм на шкоду), (3) для профілактики і ремонту.
    Бажано під’єднувати до мережі не розеткою, а стаціонарно автоматом, який і буде вимикачем. Якщо у бойлера немає вбудованого та’ймера з програмованим розкладом роботи, передбачити такий на рейку поруч з автоматом.
    Переважають циліндричні моделі (технологічно простіша, надійніша й дешевша конструкція котла) і тут конфлікт з дизайнерським поглядом гармонічності і бажання бойлер красиво запакувати. Є дорожчі прямокутно-скруглені моделі, в них ймовірніша наявність просунутих режимів і керування.
    .
    Кольорова палітра. Стиль. Декор. Тощо. Для вибору кольорових акцентів – звичні рекомендації з урахуванням впливу на людину. Холодні відтінки на кухні (білий, сірий, сталевий, синюваті) – на гальмування (уповільнення реакцій, працездатності, зниження апетиту), краще тепліші. І в освітленні звертати увагу на кольорову температуру (чим нижче – тим тепліше) освітлювального елемента: 2700-3000К – “теплий”, 4000К – “теплий білий”, 6000К – “холодний білий”. Останній, як на мене, різкий і неприємний – хіба що місцеве світло над мийкою і додаткова підсвітка невисокої потужності в комплекті з кількох джерел світла.
    Для вибору Стилю та іншого з метою швидко/вигідно здати/продати думаю потрібно враховувати, що на перший перегляд приходять переважно жінки (думаю у >2/3 випадків, ріелтори точніше скажуть). І ось це потрібно враховувати. (А як саме – і сам хотів би знати.) Щодо дверей, рекомендую у вхідному прорізі встановити додаткові внутрішні двері в тому ж стилі що й внутрішні міжкімнатні. Для додаткового звукозахисту (+ теплозбереження, зменшення протоку запахів крізь щілини). Квартиранти більш “голосні-шумні” і сусіди проходячи коридором повз дверей квартири можуть ставати свідками “бурхливої життєдіяльності”, а припущення і висновки будуть на адресу власника квартири.

    Инвестируя в новостройку под последующую сдачу квартиры, многие будущие рантье стараются максимально снизить затраты: выбирают недвижимость подешевле, экономят на отделке и меблировке готового жилья. С одной стороны, вполне логичный подход, особенно, если «свободных» финансов не так много. Но с другой — экономить тоже нужно с умом. Арендная плата за квартиру с явно дешевой отделкой, мебелью и техникой будет ниже, чем в соседней — с простым, но продуманным ремонтом и хорошей комплектацией. Кроме того, не стоит забывать и о том, что дешевая техника и мебель долго не прослужит, а их замена влетит в копеечку арендодателю. Конечно, тратить на обустройство арендной недвижимости «миллионы» тоже не самая лучшая идея — принцип разумной достаточности успешно работает и здесь.
    Продолжение читайте в моём обзоре Советы дизайнера: интерьер квартиры под аренду